måndag 20 april 2009

Old School Music!

Well hello there! Snougi is back with some uber cewl info and... other stuffs!
Today I've been to AF, checking out some Vuxen-utbildning ( I cant be arsed to get the names in English sorry ). So It's most likely that I'll start school this fall again :> So i can get my grades up a bit, math B - C that is. So i can finaly go IT O.o

Anyways, now I'm sittin' in my extremly used chair ( wich my m8 really pointed out yesterday lol ) needless to say, the chair "pillow" or whatever started out as like... 5 - 7 cm thick when i got it. And now... it more like 2 - 3 cm :P Talk about having a fat ass xD. And while im sittin' here on my lovely chair, I'm listening to old school music! For example:
Sum 41
Backyard Babies
Alice in Videoland
Dr. Bombay ( yea i know... :P )
The All-American Rejects
Jimmy Eat World

Well the list goes on and on, and I love it ^^ Gosh... a long message today :> Maybe i should write more about what i think about stuff... then It'll continue like this :D

Yea... lets do that! ( next time)

I'm the swedish legend... sort of!

PS: Diamonds made me heartbroken always leave when clubs open. Someone's got a hold all the spades! And diamonds are forever meet and get together. Someone's got a hold all the spades - Backyard Babies - Spades
Go listen to it! Pokerfans O.o

No Title

No title huh!? lies! No title is a title O.o
Gosh... today im going to the AF to talk about cash-stuffs-thingys. Hope i dont need to be there to long, hate those meetings :P

*Yawn* I'm tired -.- dont want to go! I want to sleep lol!
Nah now im gonna cheer up with some Ghost Hunters and then its off to AF.

I'm the swedish legend... sort of.


söndag 19 april 2009

It's ALIVE!!!

Ah! Herrow peoprwel!
Thanks to a nice friend of mine, We've fixed the computer! Whoho! Stupid BIOS....

So now im back on the computer... doing nothing... and i love it :P
Nah but its so much easier to search for jobs etc on my own computer. And another good thing is that i got all my Music / Videos / Importaint stuffs :>

So... Now I'm sittin' here thinking about playing some Dota... Been 2 days without it!! *AARGH!*
11 days to World of Warcraft O.o

I'm the swedish legend... sort of!

PS: Search for BeenerKeeKee1995 on Youtube, Omg he roxx so hard. A cute little retard... :P <3

lördag 18 april 2009

The new morning

Yea i know the Title is a little bit lame... but I'm tired ok? :P

Anyways, Today I dont know a shit what I will do, and as you all know that my computer has totaly crashed, I cant play any games or something like that to keep me inside. So today, I think im going to ask my m8 if we shall go fishing! Hell ye, fishing.

And after or before that... We'll check out my comp to see wtf the problem is. Please, please gief my computer back to life >.<

I think that is it for this morning and I'll write again later on.

I am the swedish legend... sort of.

PS: This laptop isnt so bad tbh... ok it totaly suck.

fredag 17 april 2009

The new beginning

Hi there all peeps. Today... is a tragic day. I, Joakim Lundstrom, have now lost his computer to mr.death...

Yepp that's right! My computer is no more... Gash I'm so pissed -.- The shit started out this morning, when the basterd didnt want to start Windows at all, it froze at the loadingscreen. Then after some restarts... it wouldnt want to start at all... So now I'm sittin' here infront of this little peace of shit ( sort of... ) And i can barly even play any Flash games on this laptop...

I dont know what the problem is with my computer, but whatever it is... I will have to buy a new one. I cant be arsed to buy new parts to keep the old basterd up.

Anyways, now I'm eating icecream to forget about my computer... ( ok tbh I'm fine with it :P ) Sounds a little to much like girls and their boyfriends.. O.o

I'm the Swedish legend... sort of.

PS: I'm going to cry myself to sleep xD

söndag 12 april 2009

Local Area Network

Herrow peeps! wazzap?

I'm sitting here at my computer in my friends home! Playing some Dota, and gaining another dubble-chin. WOOT! This is the best LAN position I've ever had, even tho my back hurts :P

Hmm... I dont have anything to say atm other than that, so Bai bai peeps!

I am the Swedish legend... sort of!

PS: Gief techies... o.o

Sigh... -.-

I'm just so fucking pumped up by random shit.

God, this blog was a good idea after all! I can use it to WRITE down my anger to people... and if you're lucky, maybe even games ;) hehe TBH, i might do a review someday!

Aaaaanyways, now that I've got that out of my way, I'll play a game of Dota and then I'll dream about Ulduar...

Great evening everybody!
I'm Legenden Snoug, the swedish legend... sort of!

PS: I'm 90% sure I'll make a new Penumbra review... my review on youtube was an act of the devil! It fucking sucks xD A game like Penumbra should have a GOOD review! ^^

lördag 11 april 2009

Drunk like a roadkill

Hi there people! I just got to say... Happy birthday tård-tårdensson! have a great 20th birthday and a good life lol! :D

So wazzap people? I'm sittin' here in a loud-pumpin' apartment with my friends! Drinking some awsome beer and maybe some booze O.o So yea, I'm havin' a great time!
Getting kinda tired in my arms by just writing all theese words lol! So i hope while you read this, you'll be laughing at my loss ^^

Nah, right now im the "DJ" at the party, and i must say... I fucking rock! xD
Anyways... now im going back to be the "DJ". GLHF guys! and have a great evening.
I'm that guy with the dubble-chin... to much Nostalgia Critic.

I'm the swedish legend snoug!

PS: My sisters boyfriend is a fucking drunkie!

torsdag 9 april 2009

Back on tze track!

Wazzap dawg! It is naw official. I'm going to buy some Play-time for World Of Warcraft the 30th of April. It's time to pwn some Ulduar's ass.

Hi there, didn't see you come in O.o
I'm basicly just chillin' and killin' as usual. And now I'm on my way to meet my friends... at my friends house. To clean his basement... yea!
Mission: Clean Basement
Hell yea! He's parents are going away for a weeks vecation! ^^

Anyways, i might give you guys more info about this later on. I'm in a hurry!
I'm that guy with the dubble-chin... Nah to much Nostalgia Critic...
I'm Legenden Snoug, the swedish legend... sort of!

PS: Easter-coke is wierd...

onsdag 8 april 2009

First Title... Wow!

What is up! I'm sittin', chillin' and killin' as I've just finnished off watching some AWSOME Game/movie/cartoon reviews, made by the best of the best:
Angry Video Game Nerd
Nostalgia Critic
and ofc Linkara!

Linkara is a new review "specialist" ( as I like to call em' ) that I've started to pay alot of attention to. Great reviews!

Well basicly, i was just going to say Hi to all of you nerds out there, and maybe to a friend of mine ( if they ever will find me, curses ). This is my first Message from my blog, and i hope you will continue whatch this site :> gonna post my Youtube videos here soon. And i hope I will be done with my latest... movie soonish!

I'm that guy with the dubble-chin... Nah to much Nostalgia Critic...
I'm Legenden Snoug, the swedish legend... sort of!

PS: You should really go watch AVGN, NC, Linkara. they fucking rule!